Zsennyei látogatás

A választások hétvégéjén kis csapatunk a Vas megyei Zsennyére látogatott, ahol egy két napos rendezvényen vettünk részt. Nagy várakozás kísérte a nyugat magyarországi régióban tartandó bemutatót és az azt követő napon megrendezésre kerülő horgász emlékversenyt. Budapesti székhelyünkről már előző nap elindultunk, hogy még az esti órákban a festői szépségű víz partjára érjünk és a másnapi kipakolásra és standállításra frissen készüljünk. A tóról és a környékről még annyit, hogy egy három tóból álló tórendszerből áll, hivatalos nevén Fish-Farm horgásztóként található meg. A három tó mindegyike tiszta vizű (kavicsbánya jellegéből eredően), szépen kialakított, jól megközelíthető horgászhelyekkel rendelkezik. A legnagyobb tó 30 hektáros, ezt követi egy kisebb, 5,4 valamint egy 1 hektáros úszós tó. A nagy tavat csak horgászversenyek rendezésére hasznosítják, itt kizárólag csak ezen események alkalmával lehet a vízpartra ülni. Halakban nincs hiány, rengeteg szép egyed úszkál a vizekben, sok keszeg, kárász, ponty és ragadozó található a tavakban.

</>  </>

Az első napon került megrendezésre a bemutató, melynek helyszínéül rögtön a tó melletti területet vettük birtokba. Mivel szeretjük a szép környezetet és szerintünk a vízpart a legmegfelelőbb helyszín a botok, orsók, etetőanyagok és egyéb felszerelések bemutatójára, így a többi kiállítótól kicsit távolabb vertük le zászlórúdjainkat.

</>

Az időjárás nem volt túl kegyes hozzánk és bár alapvetően rossz időt nem mondtak az időjósok, de borongós és viszonylag hideg reggel várt minket a vízparton. A kiállított termékeket az úszós, feeder és rakós horgászat köré csoportosítottuk, de termékeink közül megtalálhatóak voltak a pergető horgászok szerelmeseinek kedvencei is. A teljesség igénye nélkül kiállítottunk Shimano, Rapala, Storm, Sufix,VMC, Dynamite Baits és Carp Spirit termékeket is.

</>  </>

Az első látogatók megérkezéséig sikerült mindent kiállítanunk, sőt, teszthorgászunk jeles képviselője addigra már sorra fogta a szebbnél szebb kárászokat és keszegeket, melyeket hol úszós, hol pedig feeder technikával sikerült becserkésznie. A parton ekkor már illusztris képviselőkkel bővült a kiállítói csoport. A Timár Mix csapat is javában tesztelt, a mellettünk lévő állásról Timár Szabi (Rapala szemüvegben :) ) sorra húzta a keszegféléket és egy-egy szebb kárász is becsúszott nekik.

</>   </>

A nap hátralévő részében a nézelődők száma sajnos nem sokat nőtt, talán mindenki a másnapi szavazásra gyakorolta otthon az ikszelést. Az időjárás sem volt túl kegyes hozzánk, néha egy kis csepergős eső lombozta a kedélyeket. Talán ez is hozzájárult, hogy az érdeklődés nem volt akkora, mint amire előzetesen számítani lehetett. A parton viszont megjelentek vállalkozó szellemű ifjú titánok, akik nem féltek beülni a ”nagyok” helyére és kipróbálták milyen egy versenyhorgász ládájáról a spiccet figyelni. Sőt, olyannyira figyelték, hogy a végén szákolásra is sor került.

A beszámolóról további cikket olvashattok, ha a következő, pár nap múlva megjelenő írást is figyelemmel kíséritek. Megmutatjuk a másnap reggel, versenyen kívül fogott kimondottan szép és egyedi halakat és az emlékversenyről szóló kis beszámolót. Addig is görbüljön!